Nraig
New Member
|
Post by Nraig on Aug 16, 2010 11:15:49 GMT -5
Siden jeg da er den første som skriver her, føler jeg stort press på meg osv. osv.
Right.
Innen nå innser vell en del at jeg er Hans, og at dette kan bli en wall-of-goddamned-text. Dere kan ha rett. Jeg vet rett og slett ikke. angående Wall-of-goddamned-text. Jeg føler meg derimot helt sikker på at jeg er Hans Kvernsjøli. Jeg snakker alt for mye, har for mange bøker (og anskaffer flere) og driver med for mye. Det ligger litt i kortene at jeg leser, men jeg er også noe interessert i musikk (metal, mest ekstrem), spill av de fleste ukonvensjonelle arter (avanserte brettspill, krigsspill, rollepill og noe dataspill) samt skriving (fantasy, men i teorien kan jeg vell finne på å skrive hva som helst). Og en del mer som dere vell finner ut hvis ingen syr igjen kjeften min snart (som kan være et resultat at jeg har meninger om det meste og ytrer dem hvis jeg får noe som ligner på en invitasjon til det) Siden jeg snakker som ...vell, meg, er det bare logisk at jeg ble plassert i min nåværende situasjon; som programleder av metal programmet på studentradio'n her i Trondheim (hvor jeg også har uttrykt meg om fantasy, slakta mye og sagt mye bra om en del) Ellers så biter jeg ikke ofte, og gir lyd fra meg hvis noen har noen spørsmål. Dessuten er jeg nok troendes til å gi litt lyd fra meg her nå og da. ...Særlig med tanke på at jeg har glemt en hel haug jeg sikkert kunne skrevet her, men det får da være som det er.
Enjoy!
|
|
|
Post by Daniel on Aug 16, 2010 11:21:26 GMT -5
Haha Velkommen skal du være Hans, hyggelig og se at du ble en del av forumet, men det kan du vel si jeg hadde regnet med. Så derfor laget jeg en debatt side, som du kanskje vil ønske og bruke ved senere annledning. Men flott og ha deg her, håper du liker forumet og jeg ser virkelig fram til hva du kan bringe til denne nettsiden. Forhåpentligvis mye rart og spennende ting å lese.
|
|
Nraig
New Member
|
Post by Nraig on Aug 16, 2010 12:46:32 GMT -5
Takker! Jeg hadde mine mistanker om at jeg var en antatt del av dette. For de som er litt oppvakte (les: kjenner meg) kan jeg da si at jeg ikke har sluttet å studere siden sist. Jeg studerer Historie, med et lite sidesprang inn i Litteraturvitenskap. Dessuten kan jeg dette ned i engelsk uten problemer (eller årsaker), og finner det helt naturlig å ha et Walisisk nick på forum.
'till next time!
|
|