|
Post by LeStrange on Aug 16, 2010 13:46:19 GMT -5
Uhm. Ja. Skal liksom skrive om meg selv og fortelle hvem jeg er. Jeg er Hannah og har vært med i I Fervain Erthad helt siden starten (I Trondheim that is). Jeg er den yngste i gruppa (lol, føler meg liten) og jeg går 1vg på Steinerskolen, billedkunstlinja. Jeg er 15 år, sånn passe høy, sånn passe bred, har mørkt rotete hår og lyseblågrå øyer som iblandt skifter farger. Men folk påstår at jeg er den eneste som ser det. Jeg har en blogg. www.climbinatree.blogspot.comJeg liker å henge på cafè, være i byen, jeg skriver (skal bli forfatter og skuespiller når jeg bli stor selvom jeg aldri blir stor. Jeg er Peter Pan nemlig.), jeg liker musikk, ser mye på film og tv-serier (særlig Charmed, The L Word og Heroes) og jeg kan trygt si at jeg er en enorm Harry Potter geek. Og ja, jeg venter fremdeles på Galtvort brevet mitt. Jeg har en ganske stor Jack Skellington samling og jeg liker å ta bilder selvom jeg ikke er noe flink på det. Til tider er jeg alt for random, eller alt for sarkastisk, eller alt for pervo. Eller i verstefall; alt på en gang. Jeg er alt for glad i iskaffe, jeg er skeiv, jeg biter og jeg er dårlig på å lage tekster om meg selv så jeg runder av her. Og btw! Jeg kunne levd et helt liv på sjokomelk! Da var det sagt.. Attachments:
|
|
|
Post by Daniel on Aug 16, 2010 14:10:27 GMT -5
Hei Hei Hannah, og velkommen skal også du være. Hyggelig og se at du også ble medlem av forumet, dette er et stort steg for gruppa, og det er fint at du fremdeles henger med. Artige bilder, og kule ører å tryllestav du har, forhåpentligvis får du bruk får det når gruppen skal arrangere laiv, noe som kommer til og bli ganske spennende. Men hjertelig velkommen til forumet.
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 16, 2010 14:13:03 GMT -5
Takker ^^ Glemte helt å ha på ørene på oppstartsmøtet, men neste gang skal jeg sørge for å ikke forsove meg og ha bedre tid til å huske sånt osv ^^ Oh yeah, tryllestaven er awesome x)
|
|