|
Post by Daniel on Aug 16, 2010 14:25:33 GMT -5
Som det ble en god del snakking og tenking om på oppstartsmøte, så ble gruppen enig om og endre navnet "Deng" til noe annet. Meste på grunn av at det allerede er tatt av noen i Drammen. Her er et par forslag som ble nevnt, men vi trenger også nye forslag slik at vi til slutt kan velge det best passende.
- Juling i trondheim - Trønder ”slap” - Krig - Lekekrig - Sverdkamp - Trainingcamp Trondheim - Trondheim Sparta - This is Trondheim (tagline på plakaten) - Trønderboot - Bank I Trondheim - Trønderdeng - Trønderfight - Kamp i Nord - Fik i Trondheim - Trønderkamp! - The medieval fight! - Kampen om den middelalderske union!
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 16, 2010 14:55:21 GMT -5
Bank I Trondheim Trønderdeng
|
|
|
Post by Daniel on Aug 16, 2010 16:33:29 GMT -5
Aye, gode forslag. Skal legge de til med resten.
|
|
|
Post by Tor/Athahal on Aug 16, 2010 18:52:36 GMT -5
Trønderfight... Kamp i Nord...
Kom ikke på noe bedre i slengen... xD
|
|
|
Post by Daniel on Aug 16, 2010 18:55:59 GMT -5
Haha okey, gode forslag det også. Legger de til jeg.
|
|
|
Post by Tor/Athahal on Aug 23, 2010 6:22:58 GMT -5
Jeg kan skrive ned forslagene vi harr til nå, og ta de med på overnattingen jeg. vi kan diskutere det videre der. ^^
|
|
|
Post by Daniel on Aug 23, 2010 7:32:01 GMT -5
Ja det kan du gjøre Tor, det hadde vært flott. Forhåpentligvis kommer vi nok på noe der, antagelig når man ligger ved vannet og slapper av, eller ved bålet.
|
|
|
Post by Elessar on Aug 23, 2010 15:25:14 GMT -5
- Trainingcamp Trondheim - Trondheim Sparta - Bank I Trondheim - Trønderdeng - Trønderfight - Trønderkamp! - The medieval fight! - Kampen om den middelalderske union! De 3 siste er mine forslag, de andre stemte jeg på
|
|
|
Post by Daniel on Aug 23, 2010 15:29:58 GMT -5
Haha okey, så bra. Skal legge til de du har kommet opp med, kommer nok til og sette opp en avstemnings greie senere. Kommer nok også til og snakke om dette på campingen som kommer.
|
|
|
Post by LeStrange on Sept 5, 2010 9:27:09 GMT -5
Stemmer for Trønderslap x)
|
|
|
Post by Daniel on Sept 8, 2010 16:33:32 GMT -5
Hm ja, da har jeg iallefall funnet ut hva "Kamp Festning" er på Sindarin. Siden slik vi ble enige om på campingen, at vi skulle ta et sindarin navn på det nye navnet. Men ja, her er hva "Kamp Festning" er på Sindarin; "Dagor Barad". Men om man skulle snu det den andre veien til "Festning Kamp", så blir det; "Barad Dagor". Jeg skal også søke opp flere alternative ord, slik at vi har mer og velge mellom. Mer info kommer senere, men om det er flere som har forslag, så bare kom med det.
|
|
|
Post by Tor/Athahal on Sept 15, 2010 5:18:08 GMT -5
Nice! Vi får bare fortsette og prøve å finne fram ord, slik at vi kan stemme over hvilken av navnene vi liker best.
Det kan være at vi bør ha noen alternativer uten "festning" inkludert... Vi har holdt på der oppe nå, men det kan være at vi finner et annet sted som er bedre egnet senere... og da er det litt dumt å skulle skifte navn... eller si "festningkamp" når vi egentlig står i en park et sted i byen... x)
|
|
|
Post by Tor/Athahal on Sept 26, 2010 3:15:13 GMT -5
Hvordan ligger du an i å finne navnene Daniel?
|
|