|
Post by LeStrange on Aug 16, 2010 15:05:14 GMT -5
Jeg bare lurer på om noen veit av noen norske nettsider som selger Harry Potter ting? Jeg vet om en engelsk/amerikansk/whavetah MEN mamma sier at jeg ikke får lov til å kjøpe derifra. "Vent til vi kommer til London Hannah." Men hun bestiller jo aldri billetter så jeg tror ikke vi får dratt dit. Så hvis noen vet om en norsk side, så bringt it on. har veldig lyst på tidsvenderen, ukruttkartet, staven til bellatrix, et fancy timeglass som er i sjettefilmen og så videre..x)
|
|
|
Post by Daniel on Aug 18, 2010 5:46:33 GMT -5
|
|
|
Post by Undomiel on Aug 18, 2010 12:58:45 GMT -5
Men du er snill og har paypal ; )
|
|
|
Post by Daniel on Aug 19, 2010 10:27:50 GMT -5
Haha, vel akkurat nå er det lite med penger gitt XD.
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 19, 2010 17:48:38 GMT -5
NEVERMIND. Fant en random side med en nice t-skjorte som mamma kanskje skal kjøpe! og hvis ikke så vil venninna mi av en eller annen grunn kjøpe den til meg o.O På forsiden av t-skjorta står det "I solemnly swear that I am up to no good" og på baksiden står det "Mischief managed" xD Ooh, er mamma snill så kan jeg kanskje få mekket meg tidsvender også ^^
|
|
|
Post by Undomiel on Aug 21, 2010 4:07:33 GMT -5
Jeg har et forslag: hva om du kommer på outland og spørre dem å bestille det du ønsker inn for deg. De ordner det uten noen problem! Så betaler du bare kontant til de og henter sakor.
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 21, 2010 9:31:27 GMT -5
Hm, det var et genialt forslag ^^
|
|