|
Post by Tor/Athahal on Aug 17, 2010 6:37:22 GMT -5
Da er det vel min tur til å skrive litt om meg selv. Mitt navn er da Tor, og jeg studerer middelalderhistorie ved NTNU. Skal til på 3. året mitt nuh... Sammen med Daniel, var jeg med på å få organisert og startet opp I Fervain Erthad. Med andre ord har jeg vært med helt fra starten. Jeg har selvsagt en sterk interesse i sjangeren, men liker også Sience Fiction. ;D Av interesser kan jeg blant annet nevne: - Laiv/larp (Og i stor grad alt det inneholder) - Sverdkamp/fekting av div slag (hovedsakelig laiv kamp og estetisk fekting) - Lese (hey... går jo på universitetet... skulle bare mangle ) - Historie (bombe...) - Kendo - Dans - Warhammer (Fantasy og 40K) ... Og slik fortsetter vel egenltig lista ganske langt... x) Det er vel og verdt å nevne at jeg elsker alver og alvete ting... Vel... det får holde i denne omgang... kanskje jeg legger til mer senere når jeg kommer på mer... Snakkes på forumet! ;D Sim Fabricatus ab Incendio! *veive med armer og magisk stav*
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 17, 2010 9:18:58 GMT -5
Welcome! ^^
|
|
|
Post by Moriquendi on Aug 17, 2010 10:04:16 GMT -5
Jøss, liker du historie? *sjokk og vantro*
Hei, hei. Jeg ser frem til å treffe deg en dag =)
|
|
|
Post by Tor/Athahal on Aug 17, 2010 13:18:03 GMT -5
Haha! ja det kommer som et sjokk på mange... "Hva? Liker han historie?" replikker jeg hører ganske så ofte... aaah. merkelig verden... xD Ser veldig frem til å møte deg også en dag. Det er alltid gøy å treffe folk en deler interesser med.
|
|