|
Post by LeStrange on Aug 17, 2010 17:11:37 GMT -5
Kingdom Hearts 2 er et playstation2-spill. Det ble laga i 2005 så grafikken er ikke helt superduper men det er likevel et spennende og morsomt spill. Man styrer først Roxas, og etter hvert hovedpersonen Sora som drar til forskjellige verdener med Donald og Goofy, på leting etter bestevennen Riku, og etterhvert også Kairi. Jeg er ikke så flink til å forklare spill, men det er yndlingsspillet mitt og jeg har rundet gjennom det så mange ganger at jeg kom ut av tellingen for lenge siden. Det er en blanding av Final Fintasy og Disney (IKKE det nye Disney!) og man møter på forskjellige personer som Yuna, Yuffie, Mikke Mus, Ariel, Simba, Herkules og mange flere. Man sloss mot The Nobodies, The Heartless og Organization13. Favoritten min er Axel, som er medlem i Org13. Vel, jeg får spillet til å høres kjedelig ut men det er veldig kult. - LeStrange aka Hannah. Enjoy!
|
|
|
Post by Moriquendi on Aug 31, 2010 10:43:28 GMT -5
Jeg har bare såvidt prøvd det, men en stor andel av mennesker med god smak innen spill (etter min mening) er veldig glad i det. Samboeren min og familien hennes hadde det også, men de kom ikke så veldig langt dessverre. De satt fast på en eller annen boss (lurer på om det var noe kameleon-aktig vesen..).
En får vel stikke innom Halloween Town i spillet også, gjør en ikke det? =)
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 31, 2010 15:19:22 GMT -5
Halloween Town er i både nr 1 og 2 ^^
Kameleon aktig vesen? Sikkert i spill 1 i tarzan-land det.. Brukte dager på å så ut beistet.
|
|
|
Post by Moriquendi on Aug 31, 2010 15:47:19 GMT -5
Halloween Town er i både nr 1 og 2 ^^ Kameleon aktig vesen? Sikkert i spill 1 i tarzan-land det.. Brukte dager på å så ut beistet. *veldig glad i Tim Burton-skapte ting* Det kan stemme. Da er det sikkert eneren jeg har prøvd litt da =p
|
|
|
Post by Tor/Athahal on Sept 1, 2010 14:04:29 GMT -5
Jeg har alltid syntes Kingdom hearts har sett ganske merkelig ut... men det er vel mest fordi jeg ikke forbilder verken donald, langbein eller mikke som noen heroiske skikkelser som passer i et slikt spill. Men, en vet jo aldri hvordan det egentlig er før en har prøvd det. Det kunne vært spennende å prøve ut en gang!
|
|
|
Post by LeStrange on Sept 1, 2010 15:52:52 GMT -5
Prøv det hos meg en gang ^^ Du blir sikkert positivt overraska ^^
|
|