Cross
New Member
|
Lotro
Aug 18, 2010 7:42:35 GMT -5
Post by Cross on Aug 18, 2010 7:42:35 GMT -5
Hei, Noen her kjenner vel til LOTRO og no skal det bli Gratis å spille det, men først.
De som begynner å spille no vil være vanelige free to play accounts som vil si, maks 3 gull ( penger) 1 character på vanlig spill, ettersom du kjøper expansions packs så kan du få tak i mere, eller kjøpe deg flere character slots. det er diverse tinger til.
De som har spilt det blir premium accounts; 5 gull, 7 character slots eller 5 spørs om vi ennå har fått tak i Siege of Mirkwood som gir deg de ekstra slotsene, Premium brukeren vil ha et gjenomsnitts spill fra det blir free to play.
så er det VIP. de er Livstid brukere eller pay to play folk, de har ubegrenset gull, vanlig ellers vil jeg tru, bare noen ekstra tinger enn Premium brukerne.
Man kan f.eks kjøpe vekk gull barieren, kjøpe character slots, expansion pack, inventory bags( basic brukerne vil ha minst bags, er ikke helt sikker på om at Premium brukerne vil miste noen men det kan hende.) alt av slikt kan kjøpes på LOTRO store.
|
|
|
Lotro
Aug 30, 2010 10:33:15 GMT -5
Post by Daniel on Aug 30, 2010 10:33:15 GMT -5
Vel som du sikkert vet Ove, så har jeg spilt Lotro, og jeg kommer snart til og ta det opp igjen. (Må bare finne rett tidspunkt og gjøre det på XD.) Ser fram til og spille det igjen, begynner og bli en stund siden nå. Synes lotro har mye bedre grafikk en WoW, og det beste er at man kan vandre rundt i Middle Earth XD. Forhåpentligvis kommer snart også utvidelsepakkene, slik at man kan reise til Rohan og Gondor også.
|
|
Cross
New Member
|
Lotro
Sept 3, 2010 7:39:23 GMT -5
Post by Cross on Sept 3, 2010 7:39:23 GMT -5
JAh, det kommer en tredje utviklingspakke uti høsten eller så var det at første del av den kommer da sammen med Free- for all play tingy. Spoilers->
men det blir bra for da skal du jo samle opp alle rangerne som kom Aragorn til unnsetning etter slaget ved helms deep, slik at han får banner og 10(?) Dunedàìn med seg og går igjenom Path of the dead.
Men nok spoilers for de som ikke har lest boka
|
|
Leahriel
New Member
I am a Kamelotian
|
Lotro
Sept 3, 2010 17:51:18 GMT -5
Post by Leahriel on Sept 3, 2010 17:51:18 GMT -5
Jeg spiller LOTRO for øyeblikket på Snowbourn serveren. Synes det er et veldig bra spill! Angrer ikke på at jeg kjøpte det. Gleder meg til en ny utvidelsespakke kommer.
|
|
|
Lotro
Sept 3, 2010 18:05:43 GMT -5
Post by Daniel on Sept 3, 2010 18:05:43 GMT -5
Haha, ja XD. Vel gleder meg til og spille igjen, å håper det kommer flere utvidelse pakker snart, vil dra til Rohan og Gondor...det hadde rett og slett vært utrolig moro. Ja det tror jeg på også Mona, blir gøy og spille igjen. Når jeg får kommet inn på lotro igjen så må vi prøve å få ordnet en guild.
|
|
Cross
New Member
|
Lotro
Sept 8, 2010 3:44:17 GMT -5
Post by Cross on Sept 8, 2010 3:44:17 GMT -5
Nyhet, det er en sjangse for at LOTRO blir Free 2 play dene fredagen eller lørdagen 10 september i usa og da blir det trolig den 11 for oss her i europa.
|
|
|
Lotro
Sept 8, 2010 16:29:01 GMT -5
Post by Daniel on Sept 8, 2010 16:29:01 GMT -5
Ah okey hehe, da vet jeg nå det. Håper det kommer ut gratis til Europe snart, men alikevel så holder jeg nå allerede på og installere det. Har holdt på i hele dag, og jeg skal si det har ikke vært lett, siden pcen min har hatt et par problemer. xD Imorgen eller i helga skal nok alt være klart for og spilles. Gleder meg til og vandre i Midgard igjen. Jeg har tenkt og skaffe meg VIP, slik at jeg da for tilgang til alt.
|
|
Cross
New Member
|
Lotro
Sept 9, 2010 9:31:49 GMT -5
Post by Cross on Sept 9, 2010 9:31:49 GMT -5
vel, siden vi har vært brukere før Daniel så er vi allerede premium, og du kan følge helle quest linjen vil jeg tru så lenge du har kjøpt de tilsvarende expansion packs. Som du da har. jeg føler ivertfall ikke noe behov for å betale noe i måneden videre, til vanelig ivertfall. EDIT: Nå er free to play hær og med det så har det blitt laget en artig film: www.lotro.com/
|
|
|
Lotro
Nov 17, 2010 9:22:48 GMT -5
Post by Elessar on Nov 17, 2010 9:22:48 GMT -5
Har hengt meg på Lotro jeg også nå.
ser den er litt wow inspirert, men mye bedre...for lotr er best x)
også bedre med tanke på grafikk.
|
|
|
Lotro
Nov 28, 2010 11:14:28 GMT -5
Post by Elessar on Nov 28, 2010 11:14:28 GMT -5
Må si jeg er kraftig fascinert over hvor meget fantastisk dette spillet er. Og så stort og tanke på innhold. Man trenger ikke å betale noe heller, bare gjør deeds litt så får man poeng til å kjøpe quest packs eller annet stæsj.
|
|