|
Post by laureahenondo on Aug 20, 2010 16:29:48 GMT -5
Oppstartsmøtet for "I Fervain Erthad: Bergen": Dato: Onsdag 8. september 2010 Kl: 18:00 Sted: ”Kafé Yr” i Marken 32 – gågaten i Bergen For mer info se event på Facebook (”I Fervain Erthad: Bergen”) eller send mail til: lwinge@hotmail.com Mae govannen!
|
|
|
Post by Daniel on Aug 20, 2010 17:13:33 GMT -5
Ah så herlige nyheter! Utrolig bra, og så utrolig tøft! Godt og se gruppen i Bergen komme igang, vi fra Trondheim ønsker dere lykke til og håper dere får det like moro slik vi har det!
|
|
|
Post by Moriquendi on Aug 20, 2010 17:16:27 GMT -5
Takk for det^^ Jeg tror det blir kjempebra! Gleder meg virkelig =D
|
|
|
Post by Undomiel on Aug 21, 2010 4:02:52 GMT -5
Ja, lykke til! Så spennende at flere kommer i gang
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 22, 2010 16:10:39 GMT -5
Lykke til! Så fint at dere får startet opp ^^ Blir sikkert spennende : D
|
|
|
Post by Moriquendi on Aug 24, 2010 15:27:41 GMT -5
Takk for lykkeønskninger^^ Vi har hengt opp plakater i dag, så det er fremskritt. Håper de lokker til seg et par folk =D
|
|
|
Post by Daniel on Aug 24, 2010 19:18:39 GMT -5
Så flott! Det er virkelig gode nyheter, bra og høre at det kommer seg såpass i Bergen. Får håpe dere for svar da nå som dere har hengt opp plakater. Har dere hengt de opp på outland?
|
|
|
Post by Elessar on Aug 25, 2010 18:04:12 GMT -5
wow, dette er jo kjempemessig! I fervain Erthad vil vel snart vise seg å være populær
|
|
|
Post by Daniel on Aug 26, 2010 12:14:53 GMT -5
Haha ja, gruppa kommer til og vokse seg stor i framtiden som kommer. Nå begynner Bergen snart, forhåpentligvis Oslo også, og jo flere som blir interissert, jo større sjangse blir det da for og opprette noe som dette i andre små byer også. Vi lever i en spennende tid. Og vi får bare håpe at det går den rette veien, og det er framover. Om det fortsetter og vokse slik det allerede gjør, så burde det ikke bli noe problem med og få arrangert større treff i framtiden. Men spørsmålet er da, om vi klarer og holde gruppa samlet.
|
|
|
Post by Moriquendi on Aug 27, 2010 10:59:43 GMT -5
Har dere hengt de opp på outland? Hva tar du oss for? XD Plakater ble hengt opp på tirsdag. Har ikke fått noen respons fra dem som jeg er klar over enda, men vi får se hva som skjer. Hvis det i det hele tatt er mulig å huke tak i noen så burde det dukke opp noen i det minste =p Vi får se hva tiden bringer fremover^^
|
|
|
Post by Daniel on Sept 8, 2010 16:46:58 GMT -5
Haha, ja. Vel det ser værtfall ut som om dere hadde et flott første treff i Bergen, av det jeg hørte som ble fortalt idag. 10 Medlemmer første dag er ikke værst, ganske bra. Ser fram til og se hva dere i Bergen kommer opp med, stilig også at dere har fått opprettet gruppe på facebook. Dette blir virkelig bra, stå på!
|
|
|
Post by Moriquendi on Sept 8, 2010 16:54:44 GMT -5
Oppstartsmøte gikk veldig bra^^ Facebook-gruppe er opprettet og det går rett vei =)
|
|