|
Post by LeStrange on Aug 26, 2010 16:24:43 GMT -5
Tenkte jeg kunne lage en liten post hvor folk skryter av kunsten sin. Jeg liker å tegne, selvom jeg ikke er så kjempeflink. Liker du å tegne og har noe du vil vise frem til resten så kjør på.
- Hannah aka LeStrange (Trondheim)
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 26, 2010 16:32:15 GMT -5
|
|
|
Post by Undomiel on Aug 27, 2010 8:21:16 GMT -5
Synes det siste avr spesielt stemningsfullt. Så har du fine proporsjoner, synes jeg Jeg er ikke noe særlig god til å tegne, men denne brukte jeg kanskje en halvtime på. Ganske simpelt, men likevel.
|
|
|
Post by Moriquendi on Aug 27, 2010 10:56:56 GMT -5
LeStrange: Synes du er flink, jeg^^ Jeg likte spesielt godt klesdrakten på den siste tegningen.
Undomiel: Virkelig flott enhjørning. Jeg liker veldig godt fargingen/skyggeleggingen på og rundt mulen.
Jeg skal se om jeg legger inn en tegning eller to fra deviantART ved en senere anledning.
|
|
|
Post by LeStrange on Aug 31, 2010 15:20:27 GMT -5
Den siste skal (ofc) forestille Bellatrix LeStrange ^^
|
|
|
Post by Tor/Athahal on Sept 1, 2010 14:10:19 GMT -5
Kjempeflotte tegninger dere har lagt ut alle sammen! : D Jeg får se om jeg klarer å grave fram noe jeg selv har laget en gang. Allternativt fikse opp noe nytt. x) Den nest siste tegningen din Hannah var forresten veldig kul! : D Det er et eller annet levende over den sammensydde dukken. Og den ser liksom verken god eller ond ut. Me likes! :3 Haha! Ikke flink til å tegne?^^ Syntes den enhjørningen var kjempefin! Enkel, men samtidig helt klart hva det skal forestille. Og som allerede nevnt her i tråden, flott skyggelegging! ^^
|
|
Leahriel
New Member
I am a Kamelotian
|
Post by Leahriel on Sept 3, 2010 17:37:15 GMT -5
Hei Slenger meg på denne tråden jeg og. Veldig fine tegninger dere har alle sammen! Artig med kreative mennesker. ^^ En tegning jeg lagde for to år siden: En tegning i photoshop jeg lagde i fjor:
|
|
|
Post by Undomiel on Sept 6, 2010 15:11:55 GMT -5
Valør på første bilde er awesome. Du er super talentfull!
|
|
|
Post by Moriquendi on Sept 8, 2010 17:03:08 GMT -5
Leahriel: Der var du også, ja. Nydelige tegninger, som alltid =)
|
|