Leahriel
New Member
I am a Kamelotian
|
Post by Leahriel on Sept 3, 2010 12:15:28 GMT -5
Hei Navnet mitt er Mona. Jeg bor for tiden i Østfold. Jeg kom først over Ringenes Herre da jeg var 10 år gammel. Jeg leste den på grunn av bilde på forsiden (Frodo og Sam foran the Black Gate). Siden jeg alltid har vært glad i drager og slott og sånn, synes jeg den så veldig spennende ut. ^^ Jeg skal innrømme at jeg ikke skjønte så mye av boka første gang jeg leste den, men i senere tid har jeg lest den mange ganger. Etter det har jeg blitt veldig interessert i alt som Tolkien har laget. Jeg er glad i å tegne, jeg hører stort sett på symfonisk metall, trener karate og jeg leser en del bøker. Jeg deltok også på aLEP i 2008. Om et par uker flytter jeg til Swansea i Wales for å studere illustrasjon. Muligens jeg kan bli med på noen aktiviteter i sommerferiene. Uansett, jeg kommer til å følge med, skal bli spennende så se hvor mye gruppa utvikler seg.
|
|
|
Post by Daniel on Sept 3, 2010 14:13:33 GMT -5
Ah, hei og velkommen Mona hehe. Fint og se deg på forumet også, og bra du har postet introduksjon tråd haha. Men ja, interessant og høre. Skulle ønske jeg selv hadde vært med på alep som var, men får håpe noe liggnende kommer senere, om ikke så kommer nok selve gruppen til og lage noe etter vært. Fint og høre at du er interissert i å bli med på kommende arrangment og at du følger med. Men synd du skal flytte til wales for og gå skole, selv om det er forståelig med tanke på hva du kan lære osv. Artig navn værtfall på plassen du skal til, Swansea, liker navnet, miner meg om Dol Amroth i Ringenes Herre, XD. For håpe du har mulighet til og bli med på noe senere som blir arrangert, og ja, gruppen kommer nok bare til og vokse seg større og større. Så lenge vi klarer og holde kontrol på alle XD. Velkommen skal du være, til I Fervain Erthad.
|
|