|
Humor!!
Oct 10, 2010 19:08:31 GMT -5
Post by LeStrange on Oct 10, 2010 19:08:31 GMT -5
Vel, uhm, ja.. Jeg syns personlig at akvititeten i gruppa rett og slett suger for tiden så jeg ville bare opprette en tråd hvor vi kan si alt som er morsomt. Alt fra helt ville historier fra barndommen til prompehumor. Whatever you want! Morsomme videoer og bilder funker også, men helst historier eller vitser eller noe. Uhm, ja. I hvert fall noe gøy. Jeg har jo et sært lite håp om at det her vil få opp aktiviteten litt da, at det liksom er noe humor-relatert på forumet også. Nåja, vi får se hvordan det går. - Hannah LeStrange.
|
|
|
Humor!!
Oct 10, 2010 19:18:58 GMT -5
Post by LeStrange on Oct 10, 2010 19:18:58 GMT -5
Uh ja. Jeg kan ta æren av å lage første post ved å fortelle om noe meget pinlig. Jeg er ikke akkurat kjent for å ha normale meldingslyder. Og gammel-meldinglyden min var VELDIG bråkete. Jeg lagde tidenes rareste gollum-kols-kvæle-vræle-lignende stemme og tok det opp på mobilen og hadde det som meldingtone i over lengre tid. Vel, etter at jeg begynte i 1vg så kom det jo masse nye folk inn i klassen som jeg ikke hadde aning om hvem var. Og midt i en leksetime, hvor ALLE var helt stille og oppslukte av arbeid, så sitter jeg og leser en mangabok og PLUTSELIG får jeg melding. Jeg skvetter som faen, detter bakover og folk snur seg kjapt og ser rart på meg og ler. Kjempeflott..xD Enda flauere når "bøbben&yogi - kukvask (søkdenopppåyoutube)" ringte midt i mattetimen. Rakk heldigvis å slå av mobilen rett før noen.. øh.. upassende ord ble sunget høyt. (De som var med på camping på lian i august2010 vet nøyaktig hvordan den sangen går) Toodles.
|
|
|
Humor!!
Oct 15, 2010 19:14:47 GMT -5
Post by Tor/Athahal on Oct 15, 2010 19:14:47 GMT -5
Hehe. Ja aktiviteten har desverre gått ulovlig mye ned i det siste. Det er bra du tar et tak for å prøve å få den opp igjen! Gøyal historie du hadde der! Jeg er glad jeg ikke har opplevd det samme... xD Gøyale saker som har hendt... vel... Jeg skulle liksom-turne på en landgang (som stod på land vel å merke). Jeg løftet meg selv opp ved å holde en utstrak arm på hver side av gelenderet. Så begynte jeg å svinge. Lite tenkte jeg over at mine usle muskler ikke var trent for slik aktivitet. Så når beina mine fikk nok sving opp bak meg, klarte ikke armene å holde min vekt lenger... så jeg trynet hardt i landgangen. Forran vennegjengen... xD Jeg kunne ikke late som ingenting heller, da jeg hadde rillemerke i panna i flere dager etter det... Aldri vært så flau før. Til mitt forsvar var dette lenge siden. Mange år. Jeg har forhåpentligvis lært nå.
|
|
|
Humor!!
Oct 16, 2010 14:02:56 GMT -5
Post by LeStrange on Oct 16, 2010 14:02:56 GMT -5
|
|